O FirmieKontaktPisz± o nas¦ci±gnijSerwisWspółpraca

KingstonBufalloSilicon-PowerPowerColingIMROOcz
 


Wszystkim naszym klientom zapewniamy obsługę serwisow± na sprzedawane przez nasz± firmę produkty.
Aby z niej skorzystać należy:


1. Opisać problem i wysłać e-mailem z pro¶b± o nadanie numeru RMA
2. Po otrzymaniu numeru RMA przesłać uszkodzony produkt do serwisu razem ze zgłoszeniem i numerem RMA.(Przesyłka powinna być oznaczona w widocznym miejscu numerem RMA)
3. Gdy odpowiednik uszkodzonego produktu jest na magazynie wymienimy go na nowy.
4. W przypadku nietypowych produktów termin wymiany uzależniony jest od stanu magazynowego producenta.
5. Zwrot produktu może odbyć się na podstawie wzajemnych ustaleń (np.: jaki spedytor, odbiór własny, itd.)

W celu uzyskania numeru RMA prosimy o pobranie formularza RMA i kontakt pod adresem serwis@dramex.pl